Att göra barn är som lego.

Ja, idag tyckte min äldsta son att jag skulle bli kär i min mamma och skaffa bebisar. Då kände jag att det var dags att berätta hur barn kommer till världen.
Jag berättade att för att det ska bli en bebis i magen så måste en tjej vara med en kille. Två tjejer kan inte göra ett barn. Men inte nöjde han sig med det svaret, utan frågade hur det gick till. Den klasiska frågan. Jag sa att en killes snopp måste in i tjejen. Då kände jag att jag inte klarade mer frågor och svarade bara "ja, det är som lego". Fick slut på frågor och himla tur det. För hur mkt ska man berätta egentligen? Kan slänga upp en video på youtube om det blir jobbigt iofs :)
 
 
Idag har jag återigen haft en bra dag. Fick lite panik idag dock då jag fick ett oroväckande mail men det visade sig var ett falskalarm. Sedan har jag varit på företagutbildning. Det var tungt men efteråt hämtade jag mina gossar på dagis och sedan åkte vi på mcdonalds och köpte hem lite mat.
Nu kollar vi på skönheten och odjuret och myser.
Sedan får jag besök ikväll så då ska jag visa vem som reagerar i kortspel! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0