Jag är ledsen, men nu mår jag bra.

Ibland måste saker och ting göras för att jag ska kunna må bättre. Ibland är det rätt, ibland är det fel. Det får tiden avgöra. Nu är detta mitt beslut och jag får se hur det går i framtiden.
 
Jag är så tacksam för att jag har min bror. Han lyfter upp mig när jag mår dåligt. Bara ett samtal bort och sedan orkar jag ta mig genom dagen igen. Jag har fina vänner också men de envisas ju att bo så långt bort.
Kanske ska införa samtalsterapi där jag alltid ringer minst en vän i veckan bara för att prata. Borde gå. Det återstår att se.
 
Idag är det en bra dag. För idag ska jag träffa min fina vän Hanna och hennes två söner. Varav en av dem är bara två månader ca. Mys mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0