Att fly från dagen.

Taaaaack gode gud att denna dag är slut! "va? Det är ju lördag! - tänker ni. Ja, det är lördag. Men just denna dag är jobbig. Men jag har varit upptagen hela dagen. Började med att jag vaknade upp med en sjujävla huvudvärk, la mig i sängen direkt efter jag hade stigit upp. Jag läste lite bok innan jag bestämde mig för att 'fånga dagen'. Träffade en god vän som var på besök. Där efter så rullade dagen/kvällen på. Hade ställt mig mentalt in på att faktiskt gå ut å dricka, själv om det skulle vara så. Men först skulle jag till en vän och kolla mello. Sedan kom jag inte längre :P Jag är nog världens sämsta sällskap nuförtiden eftersom jag somnar så fort jag lägger mig ner. Fattar inte. Är jag sjuk? utmattad? Avslappnad? dessvärre fick kvällen en trist vändning. Hans son vaknade upp och kräktes. Men som en awesome mamma jag är så vet jag vad ungar behöver och jag tror jag har fjäskat in mig hos honom ordentligt ;)
Men trots kräkningar och att jag faktiskt somnade före hans son så var det en mysig kväll. Glad att jag inte åkte ut å krökade. Det hade varit en dålig ide. Särskilt en dag som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0