Att vara i ett öppet förhålland.

Vad menas egentligen med ett "öppet förhålland". Vad är skillnaden från ett kk-förhållande? Skillnaden är väl att personerna i fråga har känslor för varandra men inte redo att ha en relation. Fast då undrar jag om dessa verkligen har känslor för varandra? Att kunna se den man älskar vara med någon annan måste väl vara det mest smärtsammaste man kan vara med om när det kommer till kärleksrelationer? Fast jag är blödig. Jag är en svartsjuk person. Alltid varit. Inte alltid visat det men så är det.
Jag har nu inlett ett öppet förhålland med mig själv. Jag är öppen för förslag och gör saker som jag normalt inte skulle göra. Dock så avbokade jag min dejt på fredag. Det kändes bara jobbigt. Var mest bara rädd och inte ett dugg förväntansfull inför det. Jag ser fram emot torsdag istället. Den enda dag denna vecka som jag faktiskt ser fram emot. Sex långa dagar kvar. Trött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0