Att vara kär i Emma Viberg.

Plötsligt inser jag vilken dåre jag har varit de senaste månaderna, åren. Whatever. Att jag har varit så naiv och faktiskt trott att saker och ting kan vara som i sagorna. Ha! Ganska kul att kolla tillbaka på nu. Skönt om inte annat. Nu vet jag vad mitt öde är. Mitt öde är att gå vidare.
Fick idag ett sms av en person som tydligen varit kär i mig i många år. Bara visat det på ett väldigt underligt sätt. Så det är inte bara jag som har gått runt och varit olyckligt kär under en lång tid. När jag fick detta sms tänkte jag "jaha, det var det" och sedan la jag undan telefonen. Efter jag har suttit och funderat ett tag så inser jag att jag ÄR honom. Den andra personen som trånar efter något som den aldrig kan få. Patetiskt. Dags för förändring. Nu är det mindre än månad kvar till mitt superkalas och då ska jag verkligen gå vidare. Awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0