Att vilja somna om.

Hur ska denna dag och denna vecka bli? just i denna stund känns allt lite mindre bra. Sovit dåligt i natt pga mardrömmar. Har dock inte kollat på klockan mitt i natten på snart en vecka. Känner ingen skillnad men antar att sådant tar sin tid.
Igår kväll hade jag en sån där kväll då jag verkligen kände för att ha någon vid min sida. Kände mig ensam och lite halvhängig. Ville bara ja någon dom delade mitt täcke medan vi kollade film. Kanske gav mig en kram och så att allt kommer att ordna sig. Jag har inte någon kompis här i närheten som jag skulle be att komma hit. Varför besvära? Jag fick kolla på min Harry potter själv och det fungerade fint. Somnade sent då en massa tankar cirkulerade i mitt huvud. Detta resulterade i en trött Emma och en halvrisig start på denna vecka. Men vi alla vet att det behöver absolut inte betyda att resten av veckan blir dålig för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0