Kärlek som egentligen inte går att beskriva med ord.

Du vet att jag älskar dig högt. Jag älskar dig från den sekund jag vaknar tills den sekund jag somnar in på natten. Under min natt så älskar jag dig, mer än du någonsin kan ana. Du är mitt liv, mitt hopp och det enda jag någonsin kommer att älska från botten av mitt hjärta. Du min älskade har gett mig livets bästa gåva, du har gett mig ditt liv. Du valde inte att komma till mig, utan det var jag, och det kommer jag för evigt vara tacksam över. Du finns i mitt liv nu, imorgon och sedan resten av mitt liv. Jag kommer alltid stå vid din sida, varje andetag du tar, varje beslut du tar och jag kommer finns för dig när du har det svårt, när du är lycklig, när du behöver en kram, en kyss och oändlig kärlek. Jag älskar att kolla på dig när du visar mig saker du har lärt dig, älskar att höra din röst, ditt skratt, ditt skrik. Jag älskar dig när du är glad, ledsen, lycklig, arg och tjurig. Jag älskar för den du är, inte för det du gör. Du är unik, och du kommer att ta dig an denna värld bättre än någon annan. Du har kraften inom dig och jag kommer alltid stå där vid din sida, till och med efter min död. 
Du är mitt liv, mitt hopp och det enda jag någonsin kommer att älska från botten av mitt hjärta. Du är mitt barn. 
 
 
 
och jag har haft den förbannade turen att jag har två fantastiska barn <3 All kärlek till Er Milo Alexander och Karl Gabriel. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0