Gravid-bingo!

Är det för att finanskrisen är över, eller för att det har dött så mkt folk i japan som alla är Gravida?! Läser jag om en enda på facebook som är gravid, så raderar jag den från min facebook. For real!

Annars så har denna dag varit lika beige som alla andra, förutom att jag har fyllt 20...

En annan sak jag måste bara få med i dagens inlägg.... Emma Sofie Wiberg hatar kramar, närkontakt och dylikt med allt sorts folk som hon inte känner utan och innan och som hon älskar mer än livet, vilket bara inkluderar mina barn! Så att ge mig en kram och säga "Ja, men får jag inte ge dig en kram på din födelsedag?" och sedan bli sur när jag säger "nej" är INTE okej! Det finns en anledning till varför jag hatar att folk tar på mig, och detta blir inte bättre om folk ska kladda på mig!


Odd kallar mig tjockis och sedan vill han att jag ska äta godis, och dricka cola dessutom! Förstår ni logiken?! Han gillar ju feta tjejer, fick jag bekräftat idag när vi åkte hans vrålåk genom halva stan!

Snart är påsken här, och jag kommer nog tillbringa den ensam med barnen. men det är inte synd om mig, blev bjuden hem till mamma men tackade nej för jag behöver jobba så väntar på samtal! Måste jobba 4-5 dagar till april för att jag ska kunna försörja mina barn i juni. Helt galet vad mina planer inte går alls!
Har två tentor nästa vecka också. plus ett seminarium...
Imorgon är min dag bokad åt plugg, barn och sömn. Odd envisas med att hålla mig vaken.

Dagens slutsats;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0