She is back!

... som om man skulle tro något annat?

Mycket har hänt....! Det här är Odd!

.... Nej skojjade bara! bara en polare...



Men seriöst, tillbaka till blogg. Denna gång blir det mer på allvar. Hårdare sanning(?), fular knep och mera skratt!
Har nu suttit här i 20 minuter och funderat på vad jag ska skriva som första inlägg efter ett långt uppehåll, men nä.... tomt i kastruellen.

Skulle kunna uppdatera om vad som har hänt den sista tiden, men nej, det tänker jag inte. För hade jag fått mer kommentarer så hade jag fortsatt blogga, och då hade ni fått veta. Så nu får ni gå runt i ovisheten spår....

Höjdpunkten idag var iaf för några timmar sedan. Båda pojkarna sprang runt nakenfisar och skrattade. Helt plötsligt stannar minste kan till och släpper en riktig brakfis! Han skrattar åt sig själv så mycket att han håller på att ramla omkull.
...Det sanna livet för en två barnsmamma....


Kommentarer
Postat av: Anna

Det känns skönt att ha dig tillbaka!

2011-04-10 @ 23:13:29
URL: http://annas.blogg.se/
Postat av: Anton

Men man bloggar väl ändå för sin egna del, alternativt för att man vill att människor ska se ens liv, och inte för att folk ska kommentera?

2011-04-11 @ 06:42:23
Postat av: emma

klart folk måste kommentera!

2011-04-12 @ 08:21:49
URL: http://emmasofiewiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0