Året som har gått.

Tänkte skriva redan nu om året som jar gått, för sedan har jag nog inte tid.

Året började med att jag firade tolslaget hos min mamma, som även kommer ske i år igen. Jag fick den bästa presenten ever, som jag återkommer till. (slutade i katastrof)
Julhelgen var delvis avslappnad, men jag hade tenta efter nyår så jag satt och läste på den, Anatomin. Tur att det var intressant, annars hade det inte varit värt det, som denna kurs =/ (Vetenskaplig Teori och Metod)

Vad hände sedan? Mitt liv var rätt fyrkantigt på den tiden. Jag pluggade, umgicks med vänner och tog hand om mina barn.
I mars åkte jag till Edsbyn för att träffa min fantastiska Hanna. Vilket var jätte mysigt, men slutade trist eftersom äldsta sonen föll och fick hjärnskakning, och sedan urartade min sjukdom. (överanalysera inte detta, please)
.
Dagarna efter det så åkte jag och min mor till Sundsvall och kollade på andra chansen i Melodifestivalen. Något som hade varit vansinnigt underbart kul, om jag inte hade varit sjuk. Dessa var två hemska dagar i mitt liv som jag aldrig vill ha tillbaka. Ber om ursäkt för det, mamma.

April minns jag inte så mkt utav förutom att jag hade 20 års kalas och vi hade maskerad tema Harem. Det var jätte trevligt, men min vän blev alldeles för packad och skämde ut både mig och han själv. Men sådant händer ju när man dricker alkoholdrycker.

Maj, träffade jag den första killen efter kim. Denna kille var den första som fick mig att gå vidare på riktigt, han gjorde inget speciellt, utan det var väl mest bara brytpunkten för att gå vidare I guess!


Just ja, sista dagen i mars så började jag jobba på hemtjänsten i torvalla.

Juni, Juli, augusti ( helt okej att nynna låten nu vid jultid) så var det mest träning, jobb och mys med barn och vänner. Jag träffade ingen speciellt kille den perioden, och inte heller en uppsjö av killar ;P

slutet av juli tog jag tåget till Göteborg för att besöka min syster.
Var en väldigt speciell resa, på gott å ont.
Där träffade jag en dude, som inte berörde mig på något vis egentligen, förutom att han var förbannat jävla snygg. Men absolut inte min stil, ja, jag vill ju ha stygga killar? Nej, jag vill ha jordnära fantastiska killar.
nog om det. Jag hade en speciell kväll/natt med min nyfunna vän Sebastian.
Blev osams med min syster, och återigen detta pga hormoner och sjukdomen. (låter hemsk att skriva sjukdom, kanske borde skriva Missödet?)
Resan hem från Göteborg var lång och hade sjukt många känslor inblandade.
Jag var rädd för varadagen och ville verkligen inte hem, men samtidigt hade jag fått nog av allt där nere, inte syster och Peter, utan allt omkring.

Kort period efter GBG resan träffade jag en kille som verkligen gjorde avtryck hos mig. Denna person är förklaringen till så mkt. Kan ärligt säga att jag har inte riktigt kommit över den här personen.
Vad i helvete gjorde han som var så specillt då?
Det kan man undra. Han var snäll, fin och jordnära. Han gav mig hopp om att det finns vettiga killar,
men som ni vet är jag singel här å nu så det sket sig. Vilket gav mig ett ärr, som kommer läka :)

Sedan i september började skolan och vi hade två veckor av nollning för ettorna, riktigt roliga veckor, men en del snygga killar. ingen nämnd, ingen glömd.
Efter det var det skola, och en annan som kom in i mitt liv.
jag blev sårad, men tre dagar senare var det bra.
kuggade tentan och det gjorde mig väldigt ledsen. Minns att min vän Andreas kom över för att laga middag till barnen för jag var en vrak. Kul dag .... verkligen.
Nya tag, nya fantastisk rolig kurs. Träningslära.
Nu är vi inne i oktober. hade ett arbete där vi skulle göra träningsplanering, gick bajs men jag lär mig väl något utav det.

Återigen, träffade jag en kille. som inte berörde mig på så mkt vis faktiskt. Han var snäll och förstående, men vi passade inte ihop, för jag menar... finns det verkligen en kille som är lika awesome som mig?  :D går inte mäta sig med mig iag :D

Sedan blev det... november och vad gjorde jag då? pluggade, tränade å tog hand om barnen.
Ja, jag gick tillbaka till killen en av killarna sen förr, och det tog slut ... ja igår...



Det som har varit bäst med detta år; skolan, trots att den har varit tuff.
Sämst; resten...

2012 kommer bli min revanch!


Kommentarer
Postat av: Emä

Go Emma!

2011-12-23 @ 20:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0