dumt att sova!

Att somna två timmar i soffan på eftermiddagen när man har tenta om två dagar är typistk obra! Först så förlorar man typ.. 20 minuter plugg( då resten går till facebook) men det faktum som är värst är att man kan ju inte piggna till! har haft såkallat "grus" i ögonen sen jag vaknade.. segt!


Jätte intressant läsning, synd bara av att jag lider av något som kallas myror i brallan.. men intressant är det.. indead!

fredag blir en sjukt lång dag. tenta 14-19 och sedan hem och sedan in igen för lite Paaaarty! :D


idag investerade jag i en sån där pilates boll, tydligen bra för mina knän (?) Men tror det är barnen som kommer ha mest kul faktiskt :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0