Het information!

Vill till en början bara säga till alla som tar allt på blodaste allvar.. det är internet! Vill ni veta om mig på riktigt, hör av er! Det är ni rätt kass på måste jag meddela!


Det är rätt roligt faktiskt, när jag skrev att jag skrev att jag var hemlift föräldsade i Fredrik Reinfelt så fick jag få kommentarer, men att träna min relationstatus till komplicerat med min absolut bästa killkompis gick det rykten direkt. som om DET skulle vara mer sant än min påstådda kärlek till Fredde FLINTstoon? För de som känner mig vet att jag är en inbiten sosse!


Jag tänker fortsätta skriva skit och skit på internet, spelar ingen roll, för vem av er känner mig egentligen? För kan någon av säga något riktigt personligt om mig? I dear You!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0