mardröm och barnarov.

Drömde i natt något som inte var allt för roligt, men det slutade ganska trevligt.
För att göra detta kort. Jag drömde allt möjligt. Det som var mardrömen var att någon sårade mig något så frukstansvärt och jag grät sjukt mkt, fast utan tårar. som charlie sheen. men sedan hittade jag mig ett litet supsitut. En kille som jag blev jätte kär, synd bara att han var nitton. Hans föräldrar var hem till mig och jag var tvungen att ljuga. inte så kul egentligen, men hele drömmen var galen.
Sedan åkte jag madrass från mitt gamla hus i byggda. på sommaren, men allt kräs var indränkt i olja så det gick supernsnabbt, så snabbt att jag inte kunde bromsa. och rätt som det var stod det åtta poliser i en rutschkana med Gabriel, allt var så logiskt.
När jag vaknade i morse visste jag inte om det var sant eller ej med denna kille.... sjukt, för denna killen finns i verkligenheten... hjälp... dock är jag inte ett dugg attreherad av honom, pga den låga åldern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0