mys-lördag!!!

Haft en mysig dag på stan och badhusparken idag. Morfar köpte en taklampa till barnen så nu kan de äntligen leka på sitt rum! Sedan gick vi ned till badhusparken och kollade på hund- och hästsläde.
Vi hittade en rutschkana i snö som det var lång kö till, M åkte en gång sen ville han inte åka mer :(
Vi åt varmkorv och drack varm choklad.
Sen åkte vi hem och monterade upp lampan.
jag och barnen lagade mat och nu sitter vi i soffan och myser.


M och morfar på mittpunkten. M ville testa rulltrappan :D


En sovande G och morfar.

Fina östersund

hundsläden. När jag får hus vill jag ha massa hundar! fast då måste jag ha en karl som är delaktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0