sveriges tråkigaste blogg, kom å läs!

man ska ju lyssna på sin kropp säger de, och nu säger mitt knä att jag ska sträcka på mig så då måste jag väl ta en paus från pluggande... attans vilken otur. blir lite ledsen där......

min blogg är tråkig. som min gode vän andreas uttryckte det "nykter och dödskul så verkar det inte vara så kul alla gånger" - nej, mitt liv suger. händer faktiskt inget kul! men ni får ha överseende med det strax innan en tenta för det är tråkigt... för er.. jag njuter....

men fredag är det party.. på lördag är det party.. på söndag är det CV skrivande så jag får iväg den till veckan, måste ha jobb nu! helst igår!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja visst var dom coola! Man skulle vart rik;)

Bor du Östersund? Isf så kan du komma och kolla Ons 2/3 för då kör vi genrep=)

2011-02-16 @ 23:29:21
URL: http://jenzanobaileyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0