Fantastiskt morgon!

Fantastiskt att vakna upp och inte frysa. lägga sig uppe på täcket och somna om. Startade filmen nicke nyfiken tre gånger så jag fick sova lite längre. haha. Nu har vi nyss ätit frukost och tänkte gå ut å leka en stund. Blir så tajt om tid när man ska jobba vid ett. Tycker bättre om att jobbar dagar för då kliver man upp å går direkt på jobbet!

Om en timme måste jag ge barnen lunch... riktig dålig planering! Eller kanske kan hoppa lunchen idag, barnen har ju pecis ätit klart, och sedan kl två ska de få mellis på dagis. Hörde att barnen skulle få hemrullade köttbullar av morfar så det blir nog uppskattat! =)

Mina barn tog sina tallrikar och satte sig ute på balkongen, tänk att det tänkte inte deras mamma på! mysigt!  Hoppas för guds skull att det är fantastiskt väder i helgen!! hlav fyra på fredag går jag av min jobbvecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0