Jag, kräsen?

Jag må vara kräsen på det jag vill ha, en efter en åker ut för stupet. Men det enda jag verkligen vill ha är någon som kan vara min trygga pelare. Det och en bra bostad och stadig ekonomi är tre saker som skulle göra mitt liv mindre komplicerat och kaotiskt.

Sov dåligt i natt, dels för att ja la mig sent och somnade sent men också för att jag drömde jobbiga drömmar. Brukar sällan drömma sånt men natten innan tentan var det klart jag skulle göra det. G vaknade inte för ens kl 7.15 så jag fick lite sovmorgon iaf. Nu är barnen lämnade på dagis och jag sitter och försöker få i mig frukost. Men det går lite segt, sova hade varit mysigare ;P

Tenta kl 14 och sedan hem och träffa min morbror och mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0