upptagna jävlar!

Måste få skriva av mig och gnälla lite! Jag är så sjukt less på att inte ha några riktiga singelvänner! Kan aldrig göra något skoj. För antingen ska de umgås med pojkvännen, eller vara hemma för att de är trötta, eller för att de ska jobba eller för attt ja... det är tråkiga!!!
Upptagna människor är så fruktansvärt tråkiga!
Så fort någon skaffar partner så försvinner de in i dimman, so boring!
Vill kunna gå på G3, dansa som en gud med en tjejpolare.. har jag någon singeltjejkompis?????
Jag vill kunna bra hänga med någon, bara för att ! Utan att ha något att göra! För måste man alltid göra saker, om man har varandra?!


ååååh! Aaaarg och less!
Jag trivs fantastiskt bra att vara singel, får träffa vem jag vill, när jag vill och göra vad jag vill. Så jag klagar inte.. men ibland är det tråkigt när alla andra mossiga satar sitter hemma och möglar... gaaaah. Det är sommar!!!

och en annan sak; Bara för att jag är mamma är jag inte rutten!! Fråga om jag vill med, jag säger oftast ja bara jag inte har barnen, eller kan ta med dem....så det så!

så... nu har jag fått det ur systemet! Nu är det bra igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0