Börjar bli tungt.

Jag vaknar på morgonen, och känner suget! Jag kanske till och med har huvudvärk!
Jag blir deprimerad, jag vill bara ha!

Jag tappar mitt tålamod! jag måste ha!
Bara ett glas! Ett glas och sedan lugnar jag mina nerver, min huvudvärk försvinner och jag blir genast mkt gladare. men ska det fortsätta så?
Förbannade koffein!

Idag har det varit en dag som vanligt. Klev upp fem men ändå kom jag för sent, inte ett dugg brydd. Jobbat, lagat med med Bosse. älggryta! Mums! =) Sedan kommer Odd hit och vi ska se film. tyvärr har inte mina serier kommit än så vi får se en tjejfilm istället. Nice ;)


och just ja, om det där svarta. Det blir värre.....
I heard of a girl, she closed the door and took her life.
"I swear I'didnt know"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0