Du vill högre.

detta inlägg tänker jag tillägna en god vän, som har det lite jobbigt just nu.

Vi har alla våra upp och nedförsbackar. Vi kämpar på med vardagen och önskar det vore något som skulle hända. Vi önskar alltid något mer. Vi drömmer, och inte säger jag att det är fel. Men vi måste se det goda i livet som finns. Kan man inte se detta är det viktigt att be om hjälp. Om det är någon som vet så är det jag!
Jag vill hjälpa dig, som livet har hjälpt mig. Jag vet inte om det är Gud? eller om det är bara en känsla, men saker och ting förändras, bara man låter livet göra det åt en. Acceptera inte dåliga saker, vänd på klackan och se det från andra hållet. Vi lever nu, låt ingen ta det ifrån dig!

http://www.youtube.com/watch?v=XVizAB9twFY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0