Fördomar och kärlek.

Det är roligt det här med relationer, för vad är en relation? Var går gräsen? Och vad är en sund relation?
Vi har nog alla relationer med alla i vår närhet. Vänner, ex, föräldrar, syskon, arbetskamrater etc.
Vi borde ta vara på våra riktiga relationer, och låta allt annat skit vara. För mig är inte blog tjockar än vatten. blod är något medfött, men ingen behöver säga att dessa band är starkare.

Jag har en bonussyster som jag älskar så otroligt mkt! Hon är fantastisk och har inspirerat mig till att bli en bättre person. Hon har fått mig att bli ett bättre kristen, ja ni som känner mig vet exakt vem jag pratar om så jag låter det vara osagt. men jag älskar dig! <3<3<3

Finns dessvärre folk som jag mer och mer börjar avsky! jag har sagt tidigare att jag inte umgås med folk jag inte gillar, men denne bara tränger sig på mitt liv! eller ja inte riktigt, utan vi har en gemensam vän så via honom ses vi, och jag hatar det! För att kortfatta min agg mot denna så ett ord; Fördomar!! Hatar folk med fördomar! Det är så lågt!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Är det mig du menar?

2011-05-26 @ 23:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0