Nu är allt som vanligt igen, på gott och ont!

Sitter här i mitt kök och kikar ut genom mitt fönster. Ser egentligen inte så mycket då ett hus skymer min utsikt, men ser att solen skiner för tillfälligt och att svarta moln är påväg att hit över oss.
Idag har jag inte en åsikt om något eller någon. Bara vara. Har ingen att klaga på. Kursen är över, jag har lov, jag är med mina fyra favoritkillar och ikväll ska jag jobba :)

Men jag har fortfarande den där känslan, om att finna något nytt, något spännande!
Jag har i princip bestämt att jag ska till Göteborg i sommar (vilket jag gör varje sommar men kommer inte längre än till fyrås), men nu har vi till och med bestämt när det skulle passa. Måste bara kolla med tågen och boende. Jag älskar Göteborg, och risken meed att jag åker ned är att jag inte kommer hem igen. Det är barnen som kommer få mig att åka tillbaka, inget annat. Jag är ledsen, men jag kan inte stå och trampa i Östersund. Jag har gett det en miljon försök och det har inte fungerat, så kanske att flytta till en annan ort gör susen. Så varför inte Göteborg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0