Gungeligung med guvenören!

Misstänkt pådragen raggea artist vid namn Guvenören, härligt gung, trevlig danspartner och många mystiska masker är det som förgyllde min kväll igår.

Ett impulsbeslut sa mig "gå till Marité!" Så efter jobbet drog jag med mig syrran och Linda och gick till Marité och träffade några från min klass. Dansade till riktigt skön musik, sjukt roliga texter. Träffade en ny kompis :) Vi dansade och hade riktigt roligt! Till och med regnet kändes bra efter flera timmars dansande!
komplimanger är alltid roligt, särskilt de ovanliga. Att vara söt och snygg är jag redan jäkligt bra på, men jag fick den klockrenaste komplimangen igår efter vi hade diggat till reggaen. Vi tyckte vi hade en bra gung och då kom Rasmus och sa "Du är ett gung". Och ja, jag är en föyjävligt bra gung!

Synd att jag skulle jobba för de hade trevligt på sittningen med jätte fina masker, de hade varit så duktiga allihopa =) Mötte en mystisk kille i trappan som log mot mig och charmade mig. Men jag hade ju mina aningar om vem det var. Marcus? Mest troligt. Jag gillar ju lammkött =)

Hade iaf en jätte rolig kväll, brukar inte ha så roligt längre, men nu blev jag nöjd, kräsen som jag är =) Kanske var det för att det var ett spontant beslut?

Finns en liten detalj jag skulle vilja ha ändrat på, men det är något jag varken kan eller vill nämna här. Är ni nyfiken får ni fråga privat, jag berättar gärna för de som låter det stanna mellan oss =) Är jag lagomt mystisk nu? :)

Efter krogen skjutsade jag hem Linda och Rasmus, till varsin säng dessvärre ;-) och sedan åkte jag och syrran hem och sov. Gött! Drömde om något.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

dessvärre? LYCKLIGTVIS, säger jag snarare! :)

2011-05-14 @ 15:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0