10 februari - dugga och gaygala

Idag har jag inte hunnit med så mycket mer än att lämna barnen på dagis (efter ha legat å myst en stund på morgonen) och sedan tagit mig hem till T, satt mig vid hans datorn och väntade förväntningsfullt på att duggan skulle sätta igång.
till min besvikelse så var den svår. Frågorna kunde ha varit mindre, för det var ibland svårt att hitta information, men jag svarade på alla frågor och ber till gudarna att jag klarade den, vill inte ha fler omtentor! Räcker som med en, som är snart också :( tungt med skolan just nu.


Ikväll blir det dock mys så det står härliga till. Min gode vän Josefine kommer på besök, så då ska vi köpa lite gott och kolla på gaygalan, hon vet inte om det än, men hon lär nog gilla det (alla homosexuella killar är ju sjutk attraktiva, och vem gillar inte ögongodis?), ja, och christofer ska också vara med, och barnen, men de lär nog sova vid den tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0