17 februari - Vänskap och omstart

Jag kan inte låta bli att skänka en tanke till en god vän, som jag lider med just nu och samtidigt hoppas hon är sitt livs underbarast helg! Samtidigt som jag tänker på den idiot som hon varit tillsammans med, kan man hata någon man knapp känner?
Visst, det kanske finns två sidor på historien, men tvivlar på att hans version är särskilt vattentät!
Blir jag anmäld för misshandel må det vara hänt, dynghögen förtjänar det. Visst, våld utlöser våld, i know that, men varför måste man alltid följa lagboken-för-livet jämt?

Jag tillägnar denna låt dig, min kära vän. <3







Sedan för att bryta hela inlägget med något annat.
I helgen ska jag åka bort igen, skönt att komma bort från stan, äta gott och bara inte göra någonting.
På söndag blir det allvar igen, knatteskutt och minicheerleading.
Har vansinnigt mycket att göra med skolan nu så denna helg ska jag njuta och sedan ta tag i allt jag ligger efter i.
Detta är mitt år, och jag ska se till att må sjujävla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0