21 januari - helt fantastiskt! - true story.

Jag är så sjukt imponerad av min son! Jag vet inte om ni har spelat spelet "plumber" men man ska iaf binda ihop en massa rör till ett slutrör som det sedan kommer vätska ut. Detta spel sitter mina son å spelar nu utan problem. han var på bana tio sist jag kollade och då tänkte jag hjälpa honom men blev bara fel, så jag gav telefonen tillbaka å en minut senare så hade han klarat banan! Helt sinnesjukt ju!





Hade en trevlig kväll igår iaf!
Vi spelade bowling och jag kom på andra plats som vanligt. är man kung så är man..
Sedan drog vi på O'learys och testade ut lite poledancing. Jag sög, men med lite träning ska det väl gå an.
Natten sög mest för jag sov i princip ingenting, och när jag väl sov så drömde jag massa sjukt. men i natt ska jag sova i min egna underbara säng! <3

just ja, har fraktat en tv idag till Sebbo, så nu kan han äntligen kolla på tv och inte behöver utnyttja mig ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0