Finns det liv utanför skolan?

Imorgon lämnar jag in rapporten, sedan går jag hem, hämtar mina barn på dagis och kan göra något för min egen skull! Jag ska börja att göra något så roligt som att rensa mitt avlopp, kanske putsa fönster, dammsuga och röjja undan allt skit!
Ni anar inte hur mkt rat jag har hunnit samlat på mig under denna period. En kurs på tio veckor har gjort att mitt hem håller på att förfalla! men imorgon...åh imorgon. Borde väl skriva på min rapport nu, men känns som om någon har klubbat mig i huvudet. 
 
Jag var ju i Umeå i helgen. Och det var så fantastiskt skönt! behövde verkligen komma bort ett tag och vara med underbara fantastiska Josefine! nu måste jag hitta en ny sak att längta till.Längtar visserligen till jul men det är lite länge. Måste hitta något nytt. Kanske en resa till Göteborg? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0