Lucia fucking saint!





Jag vet inte om jag har maximal otur eller bara tur i oturen. För jag menar, det kunde fan varit värre. Hade huvudvärk igår kväll men det har jag haft nu varje kväll i en vecka. Går nu på medicin så hoppas jag blir kvitt alla mina besvär så ja kan leva normalt igen. Minns inte om jag har berättat om mina tidigare magproblem? Hur som helst så är de helt borta! Efter över tio års besvär! Det enda jag gjorde var att ändra min kost och börja,de gå till en kurator. Med tanke på resultatet där så tror jag det är kosthållningen som ska ya äran för detta!
Nu har jag andra symtom. Ingen tycks veta felet. Lär sluta med att nån hittar mig död en vacker dag!
Ha! Bitter! Nu ska jag iväg på luciafirande! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0