Jag lever! tack ni trogna!

Jag blir smickrad att jag har läsare som kollar min blogg dagligen även fast jag typ aldrig skriver. 
Jag vet inte vad jag ska berätta egentligen som intresserar er?
 
Det som är hetast just nu är att jag har lagt av med träningen (???!), ja du läste rätt. men oroa er inte. Det är tillfälligt! Jag har mitt träningsschema klart och jag håller på att göra en kokbok med nyttiga recept så jag har "träningshjärnan" kvar. För träningen är ju inte allt.
De senaste dagarna har jag bara varit hemma med sjuka barn och bara ätit och städat. Helt sjukt att JAG kan äta så ofta och så mycket. Jag håller på att tömma kyl, frys och skafferi och sedan bunkra upp med bra mat. Kanske inte nyttig, men BRA mat. 
Det jag kommer lägga mycket energi på är att göra allt från grunden, inte massa tillsatser och försöka göra mer vegetariskt så att jag vänjer mina barn med varierad kost. 
 
Sedan har jag faktiskt gjort ett annat projekt också, men det handlar mest bara om mig själv. Vet inte hur djupt jag ska gå in på det. Men jag kan säga så här; Det är som terapi för mig. Jag tar varje tillfälle i livet att göra till något bra, att ta bort det onda och bara fokusera på mig och mina barn. 
Umgås inte med många. Konstigt nog har jag umgås mycket med min bror och hans familj och nästan inget med mina vänner. Anledningen är just att det är lätt att umgås med de. De har barn, de är lugna, har inga krav och sänker inte mig. 
 
mina framtidsplaner nu är att söka praktikplats, söka jobb, ordna upp allt med barnen, söka jobb, och förhoppningsvis så blir det flytt. Finns risk att det lutar mot Umeå eller till och med Göteborg. 
 
Jag har hela mitt liv försökt att passa in bland folk. Hitta bra vänner, finna min image. Att alltid vara med dem som gav mig fördelar, att aldrig slippa vara ensam, mobbad. 
Nu är det skillnad. Nu vill jag inte vara som alla andra. nu vill jag vara mig själv, med mig själv. Jag har aldrig varit en ensamvarg, snarare en attetion-whore. men nu är det så att jag trivs i mitt eget sällskap. Vad fan jag kan ju springa runt naken! bara grannarna som kanske har invändningar, men de har inte klagat på nästan ett år, så varför börja nu? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0