Fest, träning och lite ångest.

Idag är jag halvt ihjälstressad. Har en triljon saker att göra samtidigt som jag har noll ork till nånting. Ja, riktig dålig kombination men jag är van. Jag försöker verkligen sänka kraven på mig själv och bara göra det jag tycker om och det jag verkligen måste men det är svårt. Särskilt när folk drar i en åt alla håll och kanter och tyker att jag ska göra si och jag ska göra så.
 
Igår hade jag en fantastisk rolig dag. Dels med fotograferingen och sedan mitt nattliga besök hos en ny vän.
 
Passar på att göra lite reklam om Better Boodies då :P Hotpantsen är asnice och färgen lika så. Win win. Önska bara att de var lite billigare så även en fattiglapp som jag har råd att ha dessa. Någon som vill sponsra?

I helgen blir det party all night loooong. Imorgon är det ännu lite oklart eftersom min dejt fick förhinder och fastande i norge (?) men på lördag blir det tjejkväll så då får vi se hur det går. Sist spårade det ju ut totalt för min del men det är ju historia nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0