Hatar.

Jag är så sjukt stolt över mig själv!
Jag har nu skickat in mina två träningsplaneringar och kundunderskrifterna. När dessa är godkända så har jag klarat av ytterligare en kurs. Ja jag har tagit examen men inte är klar, detta mår jag skit dåligt över. Men jag tänker klara detta.
 
Nä det jag är riktigt stolt över är den resan jag har tagit mig genom. Att jag har äntligen gjort saker som jag varit livrädd för. Idag ringde jag min mamma och berättade sanningen. Nu vet hon hur jag har lidit. Detta kan bara bli fantastiskt. Efter mitt samtal ringer min bror och säger att han var orolig för mig. Att känna att det finns nån där ute, det känns så jävla bra!!!!
 
Jag har tagit ett stort steg ikväll. Jag har gjort det förr, men denna gång tänker jag göra det ordentligt. Det viktigaste i mitt liv är mig själv. För mår jag bra så mår mina barn bra. och det är det jag levar för.
 
 
Jävligt arg på Barn-och ungdomspsykatrin också. De är idioter och de kommer att få ångra sig för jag vet att jag har rätt. Synd bara att min söner ska bli lidande. Idag har jag varit hemma hela dagen med min son, bara för att jag inte får den hjälp vi kräver. I hate it!
 
nu: kolla serier tills jag somnar. Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0