Att vara trött och faktiskt måttligt jävla less!

Idag är jag i stort behov av en kram, moraliskt stöd, ett varmt täcke, hundra kilo godis och en bra film. Fixar ni det?
Vill bara hem nu. Världensabsolutsämstadagpåjättelänge.
Är dessutom trött. Min vän Martin sov över i natt och bara för det kunde jag inte sova ordentligt. Rädd att han ska smyga sig på mig ? :P
 
Imorgon får jag iaf träna kund, jobba lite och sedan är det fredag. Fan vad jag längtar till fredagarna nu förtiden. Även fast jagibland önskade att veckodagarna var längre så att jag kunde hinna med ytterligare saker som jag verkligen måste få gjort.
 
Nä nu ska jag strax luncha med en god vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0