Att släppa kontrollen.

Har förstått att jag har extrema kontrollbehov. Inget jag inte orkar går in på igen. Hur som helst. Igår fick jag mun första uppgift att släppa lite på kontrollen. Enligt min psykolog så styr min kontroll även min sömn. Jag vaknar hela tiden och måste ha stenkoll på vad klockan är. Psykologen så att det hjälper föga om jag hela tiden har koll. Jag sover varken bättre eller längre utan tvärtom.
Det jag skulle göra var att successivt vänja bort detta. Så i nått när jag vaknade så kollade jag inte på klockan en enda gång! trots att jag misstänkte att det snart var dags att kliva upp. När klockan ringde så vaknade jag. Dock stängde jag av och somnade om. Inget jobb idag och Milo har sportlov.

Igår hade vi sportlovskul.






Åkte och hälsade på en kompis dom jobbar på en bondgård. Supermysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0