Bajs-måndag.

Det är nog tid för att börja lägga mig i tid, åtminstone kl 23! Känner i hela kroppen hur jag är seg. Har iaf varit iväg på Gläntan, öppna förskolan här i torvalla och låtit barnen lekt av sig, druckit te och surrat lite med Bosse bildoktor. Även pratat lite med Elisabet om M. Känns som lite jobbigt, men det kanske är sant. Lika bra att ta itu med problemet nu när han fortfarande är så pass liten. Är bäst för honom.

Sedan är det typ 10 dagar till fredag så då känns allt lite extra segt idag.
Får iaf sällskap senare idag och jag ska göra en lättsam middag så har inga större bekymmer idag.


Jag har tydligen en jävlig tendens och göra alla i min närhet sjuka, men själv är jag frisk som en fisk inklusive barnen. Peppar peppar... Vi är väl enda personerna som inte är klena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0