korrelation och regression

- underbart!

Jag kom in med huvudvärk, det blev rast, huvudvärken försvann, kom tillbaka och huvudvärken lika så. Varför detta? Jag vill skylla på sömnbrist, kassa glajor och dåligt luft, men jag tror motivation och förkunskap är två stora bidragande faktorer i fallet. - men trots detta fann jag denna föreläsning intressant. Ha!



Till andra roliga saker i mitt liv....

Min fantastiska underbara son är så fantastisk och underbar! När jag låg i badkaret i godan ro hörde jag små tassande steg och en gnölande "mammaaaaaaaaaaaa" och sedan blev det tyst och jag hör plingande ljud. Detta igonrerar jag eftersom jag låg i ett fantastisk bad, som också var välförtjänade och efterlängtat, och detta får jag ångra bittert!
När jag kommer tillbaka hittar jag en sovande 2 åring på min dator och sen mest suspeka inställningar har skett. Därav mina underliga statusuppdateringar på världsboken!
Min son har gjort att jag skriver krypiskt. vissa bokstäver blev siffror, och jag kunde inte lista ut vilka eftersom det handlade mer om kombination. hur som haver, med mina kontakter ordnade sig detta och jag återfick kontakten med världen. Bör också nämnas att tre killar skrev i samma stund Num lock! Jag; num vad då? - men nu vet jag det, in your face G! ;P




nu har jag tagit mig genom 5 av åtta filmer (varför väljer jag frasen "tagit mig genom"?) av Harry Potter. Ikväll skulle jag vilja se den femte men törs inte själv, någon som vill hålla mig sällskap? Annars blir det plugg, och det vore ju fyskam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0