Detta inlägg lär reta många.

Att jag är en problemmakare visste nog de flesta redan, men ibland gör jag det inte med flit! Jag försöker vara mig själv så gott det går. Är ett fåtal människor jag inte kan vara mig själv med. bland annat med egen far, men han träffar jag ju inte så ofta heller.

Idag tänkte jag berätta något, som ni också säkert redan vet, men som är högst aktuellt! Det kommer reta många, eller åtminstone så kommer ni inte hålla med, typ så där 95 % av befolkningen.
Jag hatar värme, solen, myggor, getingar, brännnässlor och varma bilar! Jag längtar till hösten! Att ta en långpromenad med en god vän med vovve och barn, avsluta promenaden med en stor varm kopp te och kolla ut i höstmörkret. Är det inte vackert när alla löven är färgglada? OM jag någonsin får oturen att gifta mig så ska det antingen bli på hösten eller på vintern. På vintern när solen skiner (jag vet, hyckleri) och gnistrar mot snön.

Nästa sommar åker jag till grönland, nordpolen, sydpolen eller något annat förbannat kallt ställe. Borde skaffa något som är motsatsen till bastu, typ kylrum där man kan sitta å vänta ut sommaren.



Idag ska jag äntligen få bada i havet. Dissar alla badkrukor och badar själv. Gött när man är så där lagomt förkyld, men vad tusan, åker hem på söndag och hemma finns det inga hav, vitt jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0