Gorsch... Sexig!

Är det konstigt/sjukt att jag kollar in andra tjejer på nätet?
Okej. ni självupptagna tjejer som läser detta; oroa er inte, inte er jag kollar in. Utan britney spears. Spelar ingen roll vad alla säger så tycker jag hon är het! Perfekt kroppsideal! Personlighet kan jag inte yttra mig om, inte pga det jag har hört, utan för att jag helt enkelt inte känner tösen!



Dagen idag; det regnar och jag (mest troligen bara jag och bönderna) älskar när det regnar. Jag tycker det är mysigt, och framförallt så är det inte sjukt varmt! Värme; blä.

Har varit en sväng på öppna förskolan och nu har vi ätit lunch och ska se på någon av filmerna jag beställde; toy story, skönheten och odjuret eller bilar. Nice dag med mys!!


och ja... skit i mitt förra inlägg... fick en sån där, vad kallar man det... känslomässig ostabilitet! Det är över nu! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0