Fantastiska konsert!

Kvart i tre stod dörren öppen för konserten på hotell Skogsgården. Helt fantastisk konsert!
Startnumret var wakka wakka med tre söta tjejer som sedan även drog till med en låt från vår kära Lady gaga. Följt efter dessa kom flera artister som bland annat sjörövar fabbe och två häftiga skoterförare på var sin skoter. Tror det var ski-do och articat?
Man blir så rörd när man ser sina barn uppträda! Och andras barn med! (ni förstod väl att det var the one and only Milo som var på scen va?) ;P

Efter konserten var jag på ett långt och givande utvecklingssamtal med Gabriels fröken. Det gick superbra! Gabriel hade utvecklas jätte bra! Han är så duktig och snäll med barnen på dagis=)

fröken frågade även mig hur jag hade tid med allt, så jag sa som jag har sagt till andra. "Jag stressar långsamt" Jag prioriterar det jag känner är viktigt, vilket inte är disk, tvätt och dammsugning utan mysa och leka med barnen, plugga och jobba.
Just nu sitter vi och fikar lite päron och smörgås och sedan ska barnen lägga sig och jag ska typ plugga. Får se hur det går med den saken !

Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: camilla

Vad roligt det låter! Du spelade inte in något?

2011-05-17 @ 20:50:26
Postat av: Linda

Du är en toppenmamma!

2011-05-17 @ 20:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0