Detta är otroligt! läs!

Detta måste arkiveras! Jag Emma Wiberg har idag, för första gången sedan jag blev tvingad i skola, sytt!
Varför denna uppenbarelse?
För det första var jag sjukt rastlös och hade redan gjort mina vardaliga sysslor, så som dansat, druckit te och pussat på bebisarna. För de andra behöver M en ögonlapp då han vägrar använda dem man köper eftersom de gör så ont.

Det blev fruktansvärt fult, men nu är det gjort. Attans om Kim lyckas slarva bort den (skulle aldrig hända mig, då jag alltid har koll på mina saker.... he)





p.s Andreas, känner du igen tyget? Från och med idag kan jag säga att jag har haft någon nytta med att jobba på Mcsunk!

Kommentarer
Postat av: Emä

Nice! Förutom arbetslivserfarenhet att vara en envis, hardworkin

Mcdonkenknegare fick du material att sy en eyepatch. Händigt och kreativt. 10 poäng ! :)

2011-11-28 @ 20:39:57
Postat av: Andreas

ser ut som en sunkig gammal skjorta från, ushhh. Dunken

2011-11-28 @ 21:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0