För den gudinnan som jag är!

Lite enkla levnadsregler...


  1. Jag är den enda gud(inna) du någonsin behöver!
  2. snackar du skit om mig, dör du.
  3. Söndagar är vilodagen, därför ska du vara hemma å sova med mig!
  4. Visa mig den respekt jag förtjänar, för den gudinnan som jag är!
  5. Du skall inte dräpa, om det inte är absolut nödvändigt!
  6. Du kommer aldrig någonsin träffa någon annan än mig, så tänk inte ens på någon annan!
  7. Själ du från mig skickar jag hundarna på dig!
  8. Du skall alltid vara ärlig mot mig! Andra spelar ingen roll
  9. Mitt hem, mina lekregler
  10. Du har ingenting att säga till om i mitt hem, om mina barn eller min hund!



Kommentarer
Postat av: Tobbe

haha den var bra tycker jag gillar den :)

2011-09-23 @ 16:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0