shake that ass fo me, girl!

Yes, idag blir det skaka rumpa ala Emelie och Emma! awesome!
Kom på idag när jag gick på stan att jag har ju en kompis i sthlm som jag totoalt glömt bort (han är från gbg egentligen ju) så vi ska ses ikväll! Kul !

Har idag gått på stan, shoppade i tio minuter och sedan var vi å kollade runt, åt världens godaste sallad! Stället hette typ panini? Gamla stan iaf!
Sedan satt vi i solen, drack te och pratade bra länge, jag målade naglarna och marre mobbade mig ;P Sedan la vi oss i parken och jag sov.. faktiskt... sliten idag!

Idag har jag fått erbjudande att dricka mig full.... ska jag? måste ju tänka på mina bloggläsare ;P
Ni bestämmer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Drick å ha kul :)

2011-09-30 @ 19:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0