Killar...

Idag har jag egentligen inte så mycket att berätta då kl är bara strax efter åtta.
går hade jag en varierande dag iaf. Hade några skitsaker men dagen fick en bra vändning mot slutet då jag fick finbesök och blåbärspaj =)
Idag kommer det bli en halvjobbig dag. Ska till HC igen och kommer få tråkiga besked. Har bokat in en träff med min kund efteråt så jag måste hålla minen. Detta är bra för mig för jag kan inte gräva ner mig mer. Jag måste komma tillbaka till verkligheten.
Det ska bli väldigt kul att se min kunds process och se vad som händer i framtiden. =)
Sedan en annan sak jag har insett de senaste dagarna: Killar är trubbel. Jag är helt matt! Vad jag än gör så är det uppenbarligen fel. Att leva singel i evighet känns ju mer lockande än någonsin (lär ha ångrat mig om några år)! 
 
Aja. Nu blir det gröt å träningsplaneringsskrivande. <--- världens längsta ord?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0