Olles var en besvikelse.

jag och min vän Andre-as hade käkat en god middag och hade laddat upp med bra musik, våra polare elvis, johnny cash, spice grils, aqua och nirvana. Alla i samma gener. Vi, eller åtminstone jag var supertaggad att gå ut och dansa så vi tog parasitbussen till stan och gick på Olles. Träffade "Viktoria" och hennes arbetskamrater och jag, vickan och andreas gick och dansa och det var skitkul! ... till en början. Dj:n spårade ut totalt och bara spelade helt värdelösa låtar. Då menar jag inte värdelösa, som om vi hade olika smak utan det var riktigt värdelös! Kvällen slutade dåligt och nu har jag inget mer att säga för jag är så sjukt trött. fem timmar sömn är inte att leka med, humöret kan ryta... så adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0