klampydia grottan here we come!

Eller, det var ju igår, men har idétorka när det kommer till rubrik.

dagen igår var riktigt kaotisk från början. Jagflyttade in i min nya lägenhet och vi var klar där kl fyra, sen skulle vi montera upp allt så då började klockan närma sig fem när vi skulle ut å äta. Blev kinarestaurang. och smart som jag alltid är så lämnade jag telefonen på laddning och blev ute alldeles för länge så en kompis hade ringt mig ca 16 ggr (helt seriöst!)
lite dåligt samvete jag fick!
När mina gäster började anlända hade jag varken fixat lampor eller ljus, inte sminkat mig, fixat håret eller tagit på mig festkläder! men effektiv som jag är så gjorde jag det i ett naffs!
Kvällen bjöd på mina otroligt tråkiga diskutionskort! men kvällen slutade med charader, vilket jag ääälskar :D kul kul!
Sen när klockan var halv elva(?)så drog vi in mot stan, dock en person för mycket så hon den stackarn fick sitta i bagarget, men det är lungt, vi andra hade ju bilbälterna på oss!
På G3 händer det egentligen inget speciellt, förutom det faktum att fylla killar ska inte ragga! En kille som raggade på (tror det han gjorde iaf, svårt att veta med de där grabbarna) tyckte jag skulle dansa, men sen totalidssade han mig och hällde sprit över mig.. för det vinner ju en tjejhjärta? men han var inte värst, en av min vänner blev utsatt för en annan kille. Han var rätt skönt för han sa ju vad han hade för planer. "viskade" till sin polare att jag ska bara knulla med den här tjejen. - Killar är så fruktansvärt mogna i fyllan.

sen en annan iaktagelse. Jag har hört flera säga att de inte får några ragg på krogen, men det är inte konstigt. kolla bara vars alla håller sig. Tjejerna dansar, killar i baren, men ryggarna emot dessutom. inte underligt att det inte blir några barn gjorda där! haha!
en annan kompis jag hade med mig hade fått en lite förälskelse till en av personalen (inte jag!), en annan hade fastnat i mobilensvärd, en tredje var... får man säga kåt? och sen var det jag och putte som gled runt. helt ok kväll, men kunde ha varit bättre! skämde ut mig lite så där lagomt. hade vara roligt med mer, men det finns fler kvällar. men ska testa något nytt än krogen. kan ju vara nykter på flera ställen ;P

Fick iaf en fin kommentar av en tjej att jag hade söt klänning! yes, min outfit fungerade! kort finns nog snart på facebook skulle jag tro.. :) en kille tyckte jag ägde dansgolvet och då måste jag bara hålla med om. Ni som inte har sett mig får hänga på nästa gång!

Nej, nu ska jag återgå till min nya lägenhet och få lite ordning. imorgon är det allvar igen. skoila mån-fre. helgen blir det mys, vad vet jag dock inte. uppdatering av bloggen kan bli klen då jag inte har internet, men jag har ju alltid skolan.

på återseende!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Haha, gissa vem som skulle bli knullad och även satt med tråkmobilen... jag känner mig träffad..

2010-11-14 @ 18:10:28
Postat av: Putte

Ja det var en rolig kväll :D

2010-11-14 @ 18:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0