Både slår och ljuger för sina barn!

Helt galet dåligt! Jag slår mina barn, jag ljuger för mina barn, och nu bloggar jag om det. Sjukt dåligt! Men allt har ju en förklaring, så det är ju inte så hemskt som det låter.

Men vi återkommer till det senare. Måste bara nämna något som känns betydligt viktigare (Om ni inte dagis ringer mig och vill ha ett krismöte, men det tar jag då).
Jag var ute och sprang idag, och jag sprang (läs joggade) konstant i 15 minter, en kvart. 900 sekunder! Det är ju helt sjukt dåligt! Nej, jag måste ta mig tusan blir bättre. Jag måste vara den enda i världen som får upp sin puls till 85 % av max vid lätt jogging?! Har ni sett hur jag ser ut, förstår ni att detta är helt ofattbart.

...... åter till det där med att slå barn, där är kanske inte hela sanningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0