PT? (personlig tränare)

Nu är det fyra personer som vill att jag ska göra ett träningsprogram åt dem, och jag blir smickrad. Men det ironiska i det hela är att jag kommer kugga mig på den praktiska tentan idag. Och det är ju inte en bra referens! Haha. Har två år kvar så jag ska nog bli duktig till slut.

Jag ser fram emot att starta miniminiorerna för Cheerleadingen, återigen så kan jag ingenting där men jag är mer än villig att lära mig. Ska blir roligt att leda en grupp, särskilt när mina ögonstenar ska vara med.
Jag är fast bestämd på att milo ska bli gymnast.

Visst ni att systrarna kallur var gymnaster till de var 15 år? Att vara gymnast är bara fördelar för framtiden. Så jag vill ge mina barn den möjligheten, sen kanske de inte väljer gymnastik när de blir äldre men då har de en bra motorisk grund åtminstone! :)

Jag spyr snart av nervositet så nu ska jag försöka få i mig en macka till så jag slipper vara hungrig.
Adios Suckerss!

Kommentarer
Postat av: Erika

Vart kan barnen gymnastisera i Östersund? Jag vill också att Nenya ska prova det i alla fall, det är ju så bra för dem. Dom är ju smidiga de små, så bra om de kan behålla det ett tag...eller nja Niko är inte så smidig, mer klumpig som mig =( Lycka till på tenatn ! Du klarar det!

2011-04-27 @ 10:29:22
Postat av: emma

erika; finns ett gymnastiklag typ i övre torvalla men jag ska börja med cheerleading och mina barn ska vara med där.

2011-04-27 @ 15:55:48
Postat av: Erika

Go girl ! Milo kan leda klassen.

2011-04-27 @ 22:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0