Att vara kissnödig.

Att man inte fungerar som vanligt när man är kissnödig är ju kanske ingen nyhet för någon. Man svamlar, snubblar och tänker helt galet. Och det är inte för att man är stressad, utan det är för att i blåsans vägg sitter det senorer som skickar ut signaler till hjärnan "Nu börjar det bli fullt här, dags att tömma" Gör man inte detta så skickar de nya signal, som en förbannad snooze-uppleveles "nu är du riktigt kissnödig, jag rekommenderar att tömma dig"
Detta orsakar iaf att man inte kan tänka på något annat än kiss! Så därför är man lite klantig när man är kissnödig.

Vad händer då om man har druckit alkohol? Då har man ändå inte hjärnan med sig, så är det väl därför man kissar på sig i fyllan?






Jag har iaf berättat i tv för hela sverige att jag har kissat på mig, kul.. och nu upprepar jag det.. Aja.. jag är iaf nykterist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0