biljett till friheten.

Jag måste ju säga att jag har mått bättre, helt klart! Glömt bort att äta idag, vilket har blivit väldigt vanligt denna sommar. Har "lyckas" förlorat 5 kg, och inte har det varit på en sunt sätt. Ej att rekommendera.

Just nu hatar jag; förskolelärare, konstnärer, killar och alla som bor i Umeå. ja... inget mer.

Vad ska jag lära mina barn i framtiden om kärleken?
Den gör förbannat ont! Man faller sjukt hårt, blir hoppad och spottad på, men man ska resa sig upp fort, borsta av sig och sedan gå vidare stolt! Sedan kan man gråta med sina vänner eller som i mitt fall, i sin ensamhet. Gud vad tragiskt det lät. MEN imorgon är det en ny dag. Jag klarar mig alltid, bara att ibland kommer den bittra sanningen ikapp en, som idag när jag klev av bussen och var nära att kräkas! Herregud Emma! du har två små barn och 25 år gammal! ta dig i kragen!

Nu ligger jag å toksvettas och måste snart gå å kräkas, kul liv man har dragit på sig.

Imorgon är det ännu en dryg föreläsning och sedan deep-test. Inte ett minsta motiverad att gå i skolan längre.

Ska boka mina biljetter bort mot friheten nu.
adjöss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0