Den bästa versionen av mig.

Igår hade jag en trevlig kväll med goda vänner som jag typ träffar en gång i halvåret. Trist att det ska behöva vara så docl :( Vi åt lite mat på Paus och pratade lite om vad som har hänt den senaste tiden. Till vår förvåning så hade det egentligen inte hänt så mkt viktigt. =)

Kom hem och la mig relativt tidigt, somnade bort lite sms märkte jag när jag vaknade imorse. My bad!


Nu tänkte jag försöka ta mig ut å leka med M och sova ned G. Jag behöver komma ut! samma med Sirre!

Jag har tagit ett beslut som för ovanlighetensskull vara rätt beslut!
Sedan hade insett att vissa hade rätt om en sak. Damn! Vad jag hatar när andra har rätt! Sker dock väldigt, väldigt sällan. Jag är ju den bästa versionen av mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0