Grattis Emma Wiberg!

Det är bara Emma Wiber som lyckas stanna upp en hel kö, bara för att hon har en triljon med påsar, fickor med hål och ingen alls kolla på vad hon har lagt sitt leg! - allt detta skedde på just Systembolaget, lyckat. Särskilt när man möter någon man helst inte ville träffa, Nej, inte du Bosse :)



annars igår hade jag skoj. Festade med my girls och Sebastian. Vi var först hos Isabelle och tog sedan bullen in till city. Blev G3, för det kändes som en bra val. Jag frös och vi sjöng i kön, väldigt uppskattat av killarna framför. hehe.
Väl inne inser vi, eller jag, att detta var inte riktigt vad jag hade tänkt mig, vad kan jag inte säga här utan att låta rasistisk, men träffade en svensk kille som ville få sig något, men jag förolämpade honom och gick min väg. Tror inte killar kan ragga på ett snyggt sett nuförtiden.

Idag har shoppat upp mina sista kronor från skatteverket och nu väntar jag på Kim och Emä och lilla Kira å sen ska vi äta skräp.

Vad händer ikväll då? Det låter vi vara osagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0